Κυριακή 3 Ιουλίου 2022

good morning! tfiglobal @tfiglobal · 27min Iran could become the immediate reason for a break-up between the US and Europe The fundamental bone of dispute between #Tehran and #Washington is the classification of Iran's Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC) as a terrorist organisation

Christos Tassoulas @xtassoulas · 2t Vastauksena käyttäjälle Russia is directly controlling Iran’s oil supplies now. A disastrous development for Europe The final jolt will be when it dawns upon the EU that it is #Russia who is playing its new brand of heroism through the #Islamic regime of Iran @NAppelaios Αεροπορία Στρατού. Georgios Lygkas @LygkasG · 1tit was real value for poeople real person n value
Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios Μήπως να μην γράφουμε δημόσια τέτοια πράγματα; Oblivion @veloudios_ · 2t Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios 96 ΙΛ.ΑΝ.ΕΘ David @davidofkos · 37min Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios Πυροβολικό στην κω με ειδικότητα τεχνικός βοηθός παρατηρητή (Τεβπαρ) MICHALISDASKALAKIS @MICHALISDASKAL1 · 9min ΚΑΡΦΙΔΕΣ ΕΙΧΈΣ? Ή ΤΙΣ ΕΧΑΝΕΣ?...ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΛΙΣΗ.. sozos kats @sozos_kats · 32min Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios 512 ΤΠ στο blues Άγαμοι Θύται 🇬🇷 @Axl_W_Rose · 45min Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios Μήπως να έσβηνες το νήμα; Πραζ Αν Τραω @qOjvwUhfogZLAi8 · 2t Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios Πεζικό Σουφλί 27μηνες, Christοs Kgk🇬🇷🇬🇷 @Christo69583836 · 55min Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios 5η ΕΜΑ ΕΛΔΥΚ malakoff @malakoff_ · 30min Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios ΔΜΚ Ρεντίνα, ειδικές δυνάμεις kerrygold @morgargantua7 · 1t Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios Ναυτικό, Α/Τ Πανθηρ Exarzoze @Exarzoze1 · 2t Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios Πυροβολικό, ριζια... Τυρταίος @aYON8rBBLOwLRvV · 9min Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios 216 Κι. Χ. Ν. Ε. Αλεξανδρούπολη ανατολικοθρακιωτης @anatolikithraki · 40min Vastauksena käyttäjälle @NAppelaios 5η ΜΚ δραμα.

1 σχόλιο:

  1. also walked away from government.

    There have now been 18 resignations sue gray report https://news.sky.com/story/boris-johnson-live-updates-zahawi-denies-he-threatened-to-quit-unless-he-replaced-sunak-as-chancellor-12593360

    ΑπάντησηΔιαγραφή